Leave a Reply

71 Comments on "Maker’s Game Page 6"

Notify of

Sort by:   newest | oldest | most voted
Member
1 year 6 months ago

yep good story

Member
1 year 6 months ago

even knowing that i would become the caracter, i would still chose to create a female one that i would like.

Guest
1 year 6 months ago

I don’t think that Leena has yet realized the other subtle changes that have occurred too due to mearly focusing on her breast growth, such as her hair growing longer, becoming shorter, more delicate and slender, her lovely painted nails and her ever slimming waist as you can tell in the last pane lol

Member
1 year 6 months ago

cute 🙂

Member
1 year 6 months ago

i would love for that to be happening to me

Member
1 year 6 months ago

interesting

Member
1 year 6 months ago

yeah so hot

Member
1 year 6 months ago

if i was there i will PICK FEMALE!!!!!!!! i wish this so real

Member
1 year 6 months ago

damn right

Member
1 year 6 months ago

Damn Skippy !!

Member
1 year 6 months ago

No export dono Yamate!!!! XD

Member
1 year 6 months ago

I REALLY hope this game had traits to choose. Like luck and intellect and stuff. It be funny if it actually effected how you think in game.

Member
1 year 6 months ago

Just buy a subscription 😬 No one is going to just give you their account

Member
1 year 6 months ago

At a guess, I would say it expired BECAUSE it was shared with you.

Member
1 year 6 months ago

Omg this needs to be real! lol i would literally play it just to try different types of bodies my dream!

Member
1 year 6 months ago

That would be pretty cool!

Member
1 year 6 months ago

Oh this transformation would be interesting. I would try this, but not with anyone I know IRL.

Member
1 year 6 months ago

Same

Member
1 year 6 months ago

The question is,
is his sister going to be a male or a female character?

Admin
1 year 6 months ago

Hehehe. Knowing the answer to this makes reading the speculation from you guys really fun, 🙂

Member
1 year 6 months ago

She doesn’t seem like a gamer so I doubt it.

Member
1 year 6 months ago

She’ll probably be the rogue like one?

Staff
1 year 6 months ago

In the Maker’s Game poster, one of the characters is a rogue. Chances are, she will be one of the people on that poster.

wpDiscuz